Login Close

Comunicat dels Capgrossos de Mataró

Valora aquest element
(1 Vota)
La Colla Castellera Capgrossos de Mataró ha decidit suspendre l'assaig previst per demà, 3 d'octubre, dia en què hi ha convocada una aturada nacional al nostre país. Ens sumem així a la crida de la Taula per la Democràcia i tornem a posar de manifest el nostre compromís amb els drets i les llibertats del país i els seus habitants.
Des d'una entitat plural com la nostra no podem restar impassibles davant els casos de violència, repressió i vulneració de drets viscuts durant la jornada de diumenge. Per això, tot i estar en la setmana final de preparació d'una diada tan important per nosaltres com és la de dissabte al Mercadal de Reus, concentrarem la nostra activitat castellera d'aquesta setmana als assajos especials de dijous i divendres, al nostre local.
Els Capgrossos fem una crida al respecte i la convivència com a valors neuràlgics de la societat  catalana. I esperem que els greus fets que ens ha tocat de viure de tant a prop no es repeteixin mai més. Igualment, confiem que es recuperi el més aviat possible la normalitat del país on vivim i ens estimem. On tothom se sent cridat a fer pinya. Com en cada actuació castellera.
Mataró, 2 d'octubre del 2017.
Més en aquesta categoria: « Convocatòria Setembre